آشنایی با 25 گواهینامه دیجیتال مارکتینگ معتبر و محبوب

بازار رقابتی رو به رشد، نیاز به افراد حرفه ای را برای “هموار کردن راه” برای یک محصول تحمیل می کند تا یافتن آن در نتایج موتورهای جستجو آسان تر باشد. در بیشتر موارد ، هدف آنها بخشی از کاربرانی است که قبلاً در حال انجام تغییر (خرید ، رزرو ، درخواست) بوده و در انتهای فروش یا در آستانه مرحله ای از قیف کاربر قرار دارند. • جستجو در تبلیغات: هنگام جستجوی آنها را در بالا و پایین صفحه نتایج موتور جستجو مشاهده می کنید. آگاهی از نحوه کار اکثر شبکه های اجتماعی، اینکه یک پروپوزال باید در آنها چگونه باشد، به چه کسی باید خطاب شود و در آخر مهم است – تجزیه و تحلیل کیفیت نتایج کمپین های بازاریابی برای دستیابی به کسب و کار مشخص از اهمیت بالایی برخوردار است.

روند پرورش لید: تولید سرنخها و تبدیل آنها به مشتریان میتواند یک فرآیند طولانی باشد. محتوا میتواند پست وبلاگ، کتابهای الکترونیکی، پادکست، اینفوگرافیک، ویدیو و مواردی از این قبیل باشد. این دوره شامل چهار موضوع است که این موضوعات شامل، ایمیل مارکتینگ، بهینه سازی تبدیل صفحه فرود، بازاریابی محتوا و اتوماسیون بازاریابی میشود. با توجه به اهمیت موضوع دیجیتال مارکتینگ و پیشرفت سریع این صنعت و همچنین نبود منبعی جهت اطلاع رسانی های این حوضه ، تصمیم گرفتم تمامی اخبار و اتفاقات این صنعت را از منابع معتبر گرفته و در این سایت منتشر کنم تا فعالان این صنعت به راحتی بتوانند از جدیدترین موضوعات و اتفاقات صنعت دیجیتال مارکتینگ در دنیا مطلع شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجانغربی، سردار مسعود خرم نیا در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی در سطح شهرستان “بوکان” اقدام به ایجاد مزرعه استخراج ارز دیجیتال نموده اند موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. کارشناسان بازاریابی عملکرد افرادی هستند که از طریق تبلیغات در گوگل، فیس بوک و کانال های دیگر، موفق می شوند یک تبلیغ دیجیتال را از یک ایده به اجرای موفق آن ببرند. ». پاسخ در این واقعیت نهفته است که احتمالاً وب سایت شما به اندازه کافی سئو نشده است که به راحتی توسط افرادی که به مد زنانه علاقه دارند پیدا شود.

برخلاف بازاریابی سنتی، مشتریان در دیجیتال مارکتینگ بیشترین اهمیت را دارند. کارشناس بازاریابی موتورهای جستجو باید بتواند مخاطبان مناسب را هدف قرار دهد و همچنین بودجه لازم را ایجاد و مدیریت کند. یکی از بزرگترین مزایای بازاریابی دیجیتال فرصت هدف قرار دادن مخاطبان خاص است – با این حال، اگر ابتدا مخاطبان خود را شناسایی نکنید، نمیتوانید از این مزیت استفاده کنید. قبل از بازاریابی دیجیتال، بهتر است تعریفی از بازاریابی (Marketing) ارائه دهیم. متخصص رسانه های اجتماعی می داند که نحوه ارائه بسیار مهم است – چه از طریق یک عکس، محتوای متنی یا یک داستان شخصی. اینستاگرام ، که راه حل های جالب بازاریابی نیز ارائه می دهد ، موقعیت پایدار خود را تقویت می کند.

یکی از بهترین روش ها برای یادگیری بازاریابی دیجیتال این است که یک دوره آموزش آنلاین بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید. درست است که تعامل کردن با پیج های دیگر یکی از راه های افزایش فالوور است اما اگر در یک روز بیش از 1000 تا پست را لایک کنید، اینستاگرام شما را از لای کردن محصولم می کند این عدد می تواند برای پیج های تازه یا یا قدیمی متفاوت باشد.

نکته قابل توجه آن است که بر خلاف برخی روشهای دیگر، بازاریابی محتوایی یک استراتژی بلندمدت است؛ لذا لازم است تا زمانی که به بار بنشیند، صبر و تحمل زیادی به خرج دهید؛ اما از طرفی، بازاریابی محتوایی تاثیری دائمی برای شما خواهد داشت و گذرا و کوتاهمدت نیست. اما با وجود زیاد بودن تعداد ارزها، برخی از آنها از محبوبیت خیلی بالاتری برخوردار بوده و شناخته شده تر هستند. متخصص در این زمینه به برنامه ریزی، ساخت، اجرا و بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی در برخی از بزرگترین پلتفرم های تبلیغات آنلاین، از رسانه های اجتماعی گرفته تا پلتفرم های ویدئویی آنلاین، مربوط می شود.

بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی آنلاین، فعالیتهای بازاریابی یک شرکت است که از طریق کانالهای آنلاین انجام میشود. در ادامه مهمترین زیرشاخههای بازاریابی دیجیتال را مرور میکنیم. علاوه بر مطالب بالا، فیلمهای آموزشی نیز برای طراحی سایت در نظر گرفته شده که لینک این مجموعه فیلمها در ادامه آورده شده است. دورههای آموزشی به زبان انگلیسی هستند و با گذراندن این دورهها و شرکت در آزمون میتوانید گواهی دریافت کنید. برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ، میتوانید از منابع آموزشی مختلفی استفاده کنید.