دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ صفر تا صد {سرفصلها + قیمت}

با توجه به تغییرات سریع در این حوزه، بهروزرسانی آموزشها هم در نظر گرفته شده است و شما میتوانید با پرداخت یک مبلغ جزئی به صورت سالیانه پنل کاربری خود را تمدید کرده و از جدیدترین آموزشها استفاده کنید. شما چقدر میتوانید نتیجه تأثیر یک بازاریابی و تبلیغات فیزیکی را اندازهگیری کنید؟ شما به عنوان صاحب یک کسبوکار میتوانید با قراردادن عکسها و ویدیوهای جذاب از محصولات و خدماتی که ارائه میدهید، مخاطبان بیشتری را جذب خود نموده و در نمایش این تصاویر، از ابزارهایی مانند رنگها و افکت های مختلف استفاده نمایید تا هرچه بیشتر به انتقال پیام کسب و کارتان بپردازید.

فرض کنید یک تجارت در حوزه محصولات ساختمانی فعالیت می کند؛ از میزان ۱۰۰ درصد از کاربران اینستاگرام، حدود ۷۵ درصد از پیج های تجاری دیدن می کنند و این به مفهوم آن است که شما می توانید با هدف قرار دادن مخاطبان، محصولات خود را معرفی کنید. شاید اصلی ترین دلیل محبوبیت اینستاگرام، عکس باشد. اینستاگرام، این شبکه اجتماعی جادویی این روزها به محل رقابت کسب و کارها تبدیل شده است. پیشنهاد ما این است که بر اساس علاقه یکی یا دو مبحث را به صورت جدی دنبال کنید و آموزش ببینید تا مسلط شوید. قبل از شروع آموزش باید توانایی خودتان را در هر یک از شاخه های دیجیتال مارکتینگ بسنجید و در شاخه ای وارد شوید که علاقه مند هستید.

در ابتدای یادگیری دیجیتال مارکتینگ باید با استراتژی بازاریابی دیجیتال آشنا شوید و در ادامه، استراتژی برای بازاریابی محتوا توسعه دهید. کاربران در این فضا و محیط، علاقهمند به محتواهای ویدئویی بوده و در نتیجه شما باید تلاش نمایید تا در محتواهای بازاریابی خود دائما عکس و ویدیو استفاده کرده و آن ها را قرار دهید. با توجه به عدم فیلترینگ و دسترسی به این شبکه اجتماعی پر قدرت، کاربران ایرانی بسیار زیادی در آن حضور دارند و همچنین بسیاری از شرکتها و سازمانهای مختلف اقدام به معرفی کالاها و خدمات خود در این بستر نمودهاند. برای مثال یک بازاریاب محتوایی (Content Marketer) میتواند چندین پست وبلاگ که از یک کتاب الکترونیکی جدید الهام گرفته است تولید کند تا Lead Generation (ایجاد سرنخ برای دسترسی به مشتری بالقوه) داشته باشد.

فیلترها و برنامه هایی که در داخل شبکه اینستاگرام قرار دارد موجب شده است این برنامه منحصر به فرد باشد. در مدیریت و برنامه ریزی برای اجرای اصول بازاریابی اینستاگرام لازم است بدانید که شبکه های موجود در این رسانه تا چه میزان درگیر هستند. لازم است در اجرای اینستاگرام مارکتینگ برای تجارت دقیقاً بدانیم که این روش چه سودی برای شرکت ها دارد و چگونه از آن استفاده کنند. یکی از اصول بازاریابی اینستاگرام میگوید باید تعیین کنید که مخاطبان شما در چه موقعیت جغرافیایی زندگی می کنند و چه نیازی دارند و چرا باید از پیج اینستاگرام شما بازدید کنند.

یکی از اصول بازاریابی اینستاگرام به شما میگوید اگر بتوانید در هر پست، برچسب های مرتبط با حوزه خود را منتشر کنید، فرصت های بیشتری برای تعامل به دست می آورید. به طور کلی برای اینکه یک استراتژی اینستاگرام مارکتینگ داشته باشید باید اهداف خود را تعیین کنید و نتایجی را که به دست می آورید تجزیه و تحلیل نمایید. برای اینکه بدانید دیجیتال مارکتینگ چیست باید سعی در شناخت مخاطب خود داشته باشید.

در این مقاله با هم نگاهی خواهیم داشت به 10 نوع از برترین انواع دیجیتال مارکتینگ و مزایا و معایب هرکدام از آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. در روش اینستاگرام مارکتینگ، هر کسب و کار یا هر فرد یک پروفایل مخصوص به خود خواهد داشت. مسئله طراحی پست مخصوص اینستاگرام مارکتینگ، یک چالش اصلی برای کسب و کارها است؛ چرا که تصاویر با مخاطبان ارتباط برقرار می کنند.

با طراحی یک وبسایت و وقت گذاشتن روی آن مسیر زندگی خود را تغییر داده اند. با استفاده از عکسهای صفحه یا برنامههایی مانند Regram، پست های محتوای برندد شده را در صفحه خود دوباره به اشتراک بگذارید. محتوای جذاب و قابل توجه از تصاویر، فیلم ، اینفوگرافیک، پیام ها و نظرات نوشته شده مخاطبان شما تشکیل میشود. قدرت یک محتوای نمایشی تا حدی است که میتواند به قدری احساسات مخاطبان تان را به غلیان در آورد که هر محتوای متنی این توانایی را ندارد. ۱-میتواند باعث جلب احساسات آنها شود.

اگر شرکتتان یک شرکت کسبوکار با مصرفکننده (B2C) (فروشنده با مصرفکننده) است، با توجه به نقطه قیمت محصولاتتان، این احتمال وجود دارد که هدف تلاشهای دیجیتال مارکتینگ جذب مخاطبان به وبسایت و تبدیل آنها به مشتریان حتی بدون نیاز به صحبت با یک فروشنده باشد. یکی از بزرگترین آنها سایت Amazon Associated است.

مهمترین رسالت تبلیغات native این است که با نمایش تبلیغ به صورت هماهنگ با ظاهر سایت، یکپارچگی کلی، هویت بصری سایت و تجربه کاربری (UX) را حفظ کند، بهطوری که نرخ CTR تبلیغات افزایش یابد و کسب درآمد قابل توجهی از تبلیغات برای صاحبان سایت صورت بگیرد. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، دقایقی پیش در توییتر خود نوشت: «تسلا پذیرش دوج کوین را برای فروش برخی از محصولات خود آغاز خواهد کرد و پس از آن باید ببینیم که چطور پیش میرود.» پس از انتشار این توییت قیمت دوج کوین ۲۷ درصد افزایش یافت و در مقطعی به ۰.۲۰ دلار رسید.

همچنین روزانه 3.2 میلیارد کاربر در شبکه های اجتماعی حضور دارند و طبق آمار، روزانه بیش از 3.2 میلیارد کاربر در شبکه های اجتماعی فعالیت میکنند، که این یعنی تقریباً 42 درصد از جمعیت جهان! مشابه با سایر شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و توئیتر، هر نفر می تواند یک حساب کاربری اینستاگرام ایجاد کند که مجهز به یک پروفایل و خبرنامه است. کاربران در روشهای اینستاگرام مارکتینگ می توانند سایر پیج ها را دنبال نموده، پیام های خصوصی مبادله کنند، در نظرسنجی شرکت کنند و فیلم ها و تصاویر را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. قانون هیک در دیجیتال مارکتینگ اهمیت زیادی دارد زیرا اگر در یک لندینگ پیج، تعداد انتخاب هایی که برای کاربر تعریف شده است زیاد باشد، نیاز به صرف زمان زیادی برای انتخاب است که احتمال انتخاب را کم می کند و حتی ممکن است صفحه را بدون انتخاب هیج گزینه ای ترک کند.