دیجیتال مارکتینگ – آگهی های استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ

آنها در تکنیک بازاریابی خود از تقسیم بندی بر اساس جنس، علایق مشتریان، برندهایی که ترجیح می دهند و عادات رسانه ای آن ها انجام دادند، علاوه بر آن برای اولین بار کمپینی با ایمیل برای ارائه محصولات به مردان و زنان مختلف اجرا نمودند. Eventful رویکردی جدید برای ایجاد این کمپین ها پیش گرفت و آن هم ارسال ایمیل با محتوایی بر اساس رفتار و انتخاب های قبلی مشتریان بود.

ولی پیش از آن در سال ۱۹۸۰ اصطلاح دیجیتال مارکتینگ توسط گروه softAd Group در اقدامی ابداعی (تست رانندگی اتومبیل و مشاهده خدمات خودرو بهصورت مجازی) برای بازاریابی و ترفیع شرکتهای اتومبیل سازی برای فروش اتومبیل و خدمات به مشتریان مورد استفاده قرارگرفت. مشتری ایده آل تمام ایمیل هایش را باز می کند و محصول شما را هر روز می خرد ولی در واقعیت این امر غیر ممکن است.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، آنها به این هدف دست نیافتند ولی توانستند بازدید کنندگان بیشتری نسبت به جستوهای معمولی بدست آورند، که شروع خوبی بود. وقتی بازدید کنندگان می خواهند اشتراک پیدا کنند به صفحه ی جدیدی منتقل می شوند. هدف آنها دریافت ۴۰.۰۰۰ بازدید کننده منحصر به فرد در طول ۱ ماه بود. در طول ۳ ماه موفق به دریافت ۶.۱۸۸ دلار فقط با انتشار نوشته ای در Reddit شد.

زمانی که شما در مورد بالا بردن نرخ باز کردن ایمیل فکر می کنید، جمله ای که برای موضوع ایمیل استفاده می کنید مهمترین قسمت ایمیل شما قرار می گیرد. دسترسی (REACH): این قسمت مربوط به دسترسی مخاطبان به ماست. ۳ نفر توانستند نرخ لغو اشتراک مخاطبان را کاهش دهند و ۳ نفر خدمات تحویل دهی بهتری ارائه داده و درآمد بیشتری دریافت نمودند. Lyrics کشف کرد که از هر ۱۰ بازاریاب ۴ نفر از این روش استفاده نمودند و نرخ اشتراک بالاتری را تجربه کردند. برای همین این گونه افراد شکست را کمتر تجربه می کنند. اگر کالایی برای فروش داشته باشید یا اینکه بخواهید مهارتی را آموزش دهید، باید با روشهای مختلف، افراد را برای خرید کالا و خدمات خود ترغیب کنید.

در این انجمن شما می توانید افراد با علاقه مندی های مشترک را ملاقات نمایید. همان طور که گفتیم مفاهیم و اصلاحات زیادی در این حوزه مطرح میشود که ممکن است رو به رو شدن با آن ها، هر فردی را دچار سردرگمی کند. Dropbox از ایمیل های شخصی سازی شده استفاده می کند. بر اساس تحقیقات، ایمیل های شخصی سازی شده عمیق تر و بر پایه درک بیشتر از رفتار مشتریان و روندهای بازاریابی پایه گذاری شده اند. ایمیل های شخصی سازی شده کارآمدتر از ایمیل های غیر شخصی است و می توانند نتایج بهتری را نشان دهند. در طول سال ها مطالعات زیادی انجام شده است که نشان می دهد بازاریابی ایمیلی تاثیرگذارترین تاکتیک بازاریابی دیجیتال برای بهبود استراتژی دیجیتال شما است.

اینجا اهمیت ارتباط تیم ما با تیم داده خودش را نشان میدهد. اما طراحی قسمتی برای مشتریانی که با سایت ارتباط برقرار می کنند یک روش تضمین شده برای فعال کردن دوباره ی مشترکان غیر فعال است. تغییراتی که در فرایند ثبت نام ایجاد کردند شامل: ساده سازی فرایند اشتراک تنها با استفاده از وارد کردن یک ایمیل آدرس و با انتخاب Opt-in دریافت ایمیل را متوقف کنند. شرکت خبرگذاری Quartz تحقیقی با هدف کاهش میزان اصطکاک در ثبت نام ایمیل انجام داده است.

این پلتفرم این امکان را به شما میدهد به صورت رایگان ایمیل های تبلیغاتی خود را برای مشتریان ارسال نمایید. پلتفرم بازاریابی ایمیلی PostUp برای یکی از مشتریان خود مطالعه موردی را جهت تغییر مشترکین غیر فعال انجام داد. در این دوره به آموزش فنون SEO برای صفحات فرود و وبلاگ پرداخته میشود و شرکتکنندگان در آن، اصول اولیه بازاریابی ایمیلی و نحوه ایجاد یک استراتژی بازاریابی موفق را آموزش میبینند. یکی از تحقیقات دیگری که ارزش عنوان کردن دارد مربوط به کمپین ایمیلی Johnny Cupcakes است. حضور روزافزون این قبیل از شبکههای اجتماعی باعث شده که بحث­های مالی مانند تبلیغات نیز مورد توجه قرار بگیرد؛ به طور مثال، اینستاگرام مارکتینگ یکی از روش­های درآمد زایی جدید و پربازده است که امروزه از طریق کاربران پر فالوور پیگیری می ­شود.