دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

به همین دلیل، نقش استراتژی بازاریابی شما جذب و تبدیل باکیفیت از طریق وبسایت و پشتیبانی است. تبلیغات نیتیو به تبلیغاتی اطلاق میشود که در درجه اول از طریق محتوا هدایت میشود و در کنار سایر مطالب غیر پرداختی در یک پلتفرم نمایش داده میشود. روابط عمومی آنلاین روشی برای تأمین پوشش آنلاین به دست آمده از طریق نشریات دیجیتال، وبلاگ ها و سایر وب سایت های مبتنی بر محتوا است. مثلا وقتی شما در می یابید که تنها 10 درصد از کاربران از طریق موتورهای جستجو به وب سایت شما آمده اند در صورت که متوسط این عدد باید چیزی نزدیک به 64 درصد است، می دانید که لازم است روی سئوی وب سایت خود کار کنید.

با توجه به میزان رقابتی که برای کیوورد مذکور وجود دارد، این مبلغ می تواند به صورت منطقی مقبول باشد یا به شدت گران قیمت، به همین دلیل است که تمرکز کردن بر روی افزایش دسترسی ارگانیک همیشه باید برای شما مهم باشد. زمانی که بر روی شماره ای که میبینید کلیک کنید، می توانید افرادی که ویدیو شما را را تماشا کردند، تعداد لایک ها و افرادی که شما فالو می کنید و ویدیو شما را تماشا کردند ببینید. آنها مرتباً تقویم وبلاگ نویسی شرکت را ردیابی میکنند و به یک استراتژی محتوایی که شامل ویدیو نیز باشد، برای شرکت تدوین میکنند.

این اطلاعات فرصت دریافت اطلاعات تماس مشتری و ایجاد سرنخهای فروش و هدایت مشتریان به مسیر خرید را امکانپذیر میکنند. وقتی در نظر میگیرید که کدام استراتژی بازاریابی برای کسبوکار شما بهترین است، مخاطبان خود را در نظر بگیرید که چه علایقی را دنبال میکنند و اطلاعات خود را از کجا میگیرند و از آن برای تصمیمگیری استفاده کنید. کتاب های الکترونیک. از آن جا که از پست بلاگ ها و اینفوگراف ها قابل فهم تر هستند برای جذب سرنخ بسیار عالی اند به این معنا که افراد جهت دریافت آن حاضر اند اطلاعات خود با شما در میان بگذارند.

یکی از تاکتیک های پرکاربرد در دیجیتال مارکتینگ ارائه محتواهای رایگان و غیررایگانی است که توسط کاربر قابل دانلود باشد. اتوماسیون بازاریابی، نرم افزاری است که برای اتوماسیون مراحل اصلی بازاریابی شما استفاده می شود. دیجیتال مارکتینگ به شما این امکان را میدهد، مخاطبان کاملاً مشخصی را شناسایی و هدف قرار دهید و پیامهای بازاریابی خود به صورت شخصی و با بازدهی بالا را برای آن مخاطبان ارسال کنید.

“چه فعالیتی در وب سایت شخصی من نمی تواند بر رتبه من تأثیر بگذارد؟ سئو داخلی یا On-page: این روش سئو به طور خاص بر روی تمام محتواهای وبسایت در تمام صفحات انجام میشود. شما میتوانید از هر روش بازاریابی دیجیتال ذکر شده در بالا، در طول یک استراتژی بازاریابی درونگرا استفاده کنید تا تجربه مشتری را به بهترین تجربه تبدیل کنید.

به طور مثال ممکن است بعد از چند ماه متوجه شوید که مخاطبان، علاقهای به محتوای شما در اینستاگرام ندارند اما به شدت به پستهای لینکدین علاقه نشان میدهند. • پیام های اسپانسری در LinkedIn: در اینجا کاربران می توانند مبلغ ارسال پیام را مستقیماً برای کاربران خاص لینکدین بر اساس صنعت و پیشینه خود بپردازند. برای شرکتهای B2C، کانالهایی مانند اینستاگرام و پینترست اغلب میتوانند با ارزشتر از پلتفرمهایی مانند لینکدین باشند. بسیاری از افراد تبلیغات شبکه های اجتماعی را “همسان” می دانند – مانند تبلیغات فیسبوک و تبلیغات اینستاگرام. بسیاری از مواقع نیاز دارید که آدرس سایت یا صفحه­ خاصی از سایت خود را در شبکههای اجتماعی مختلف قرار دهید تا دسترسی کاربران را به صفحه موردنظر آسان کنید و نرخ بازدید از صفحه مورد نظر را افزایش دهید.